Dzieńdobry, czy to forum jest przyjazne dla SWLów?
Zasilanie z dodatkowego alkumatora w mobilu

Probowalem cos wyszukac, ale ciezko mi idzie (zawsze mi ciężko szło jak pod gorke i gadali na mnie tempy)
- moze macie jakies sprawdzone sposoby tempote i na zasilanie z mobila, ale nie podczas
jazdy (no, moze bardzo sporadycznie). Myslalem zeby do bagaznika dac drugi alkumulator, mam
tam gniazdo os wiec teoretycznie moglbym z tego gniazda alkumator ładować. cięzko mi się
mysli, ale wymysliłem coby do druta się podłaczyć, takiego od trolejbusa albo trajwaja, moze
do druta z kolei zielazniej Taki kawałek dipola mam - to by mozna w czasie jazdy doladowywac.
Już kradłem prąd to mam wprawę Tylko z tego dipola ciagnionego po drucie kolejowym, to któren
kabel bedzie plusem dodatbim a któren plusem ujemnym

Pytania sa nastepujace:

1. Jak zabezpieczyc alkumulator glowny samochodu przed pobieraniam pradu przez transciver?
( nie podłączać wcale ? tylko z tego dreuta krasć ?)
2. Jaka pojemnosc akumulatora (minimalna) polecacie dla TRX do 1000W?
(praca do 3h SSB i docelowo CW) wystarczy pojemnosć 10 litry jak wiadro ?
3. Jaki uklad zasotsowac do doladowywania dodatkowego alkumulatora podczas jazdy?
Moze to byc jakies gotowe urzadzenie dostepne na rynku, np. do zastosowania na jachcie.
Moge rowniez doladowywac alkumator w domu, ale jako opcja, bo irys własciciel nie wolno gada
Czytałem jak SWL pisał o ładowaniu buforowym Ale bufory to chyba kobieta ma. Krzysio ADE
pisał że bufory to na kolei so On (krzysio) je sztalowo szczotko pucował na glans

4. O czym powinienem jeszcze wiedziec a nie pomyslalem? Mysle nad tym intensywnie asz mnie
gowa boli, oj boli, boli !
(podlaczenie TRX do aku zgodnie z instrukcja TRX, to wiem, bezpieczniki, tez wiem...
czego nie wiem?) To dla zmyły - bo ja wszystko wiem i z fizyki wiem że to co Albert wymyslił
to się sprawdza w DXingu i AURORA - czytajcie moje odkrycie AURORY i jak do tego doszłem

wor na kij - kij wam w oko (razem z worem)


jackass


  PRZEJDŹ NA FORUM